in gesprek met Eelco Gremmé

Eelco Gremmé Aannemersbedrijf Gremmé is bij mij geweest.

Nu weet ik wat ik aan het maken bent… ik ben een installateur die het “programeren van de bekiesting” doet.

Traditioneel bekiesting wordt nooit meer gebruikt, het heeft te maken met de kosten. Maar stallen-wand bekiestingen zijn goedkoop pas als je een aantal repetitie van huizen bouwd (het heeft geen zin voor een of twee huizen). Dat is juist het beeld van ons laatste economische realiteit. Mass production in architectuur.

Wat zou nu ons nieuwe situatie leveren? ik stel voor toch te beginnen met traditie…

Leave a Reply

