NAÏF ARCHITECT STELT EEN VRAAG…via facebook…zal dat lukken?

 

Naïf architect stelt een vraag…

Voor de mensen die gelukkig via facebook landschap architectuur tecknische advies gratis willen geven…

Over hergebruik van regenwater door een mooi daktuin te laten gebeuren (waar er weinig onderhoud moet worden gedaan)

de reden… ik wil zo min mogelijk water in de riol te brengen… eigenlijk er bestaat geen riol in de vinex… is dat zo?

als niet via facebook, waar kan ik deze info vinden? of kan ik met iemand in gesprek?

bdankt alvast,

DSCF3878

binnen 5 minuten krijg ik een aantwoord

asking voor advise via facebook 2

Helofyltenfilter! heb ik… worteltjes vertraggen het afvoer en nu de konijnen in LR moeten kunnen kruipen!

Leave a Reply

